Shadow Hattrick
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De officiële site van de SH-crew.
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Battlefield Heroes, niet normaal!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 2:58 pm

Iedereen kent wel de authentieke stijl van Battlefield met hun goed graphics en tactics systemen. Iedereen houdt wel van eens lekker op elkaar te schieten, maar vraag je je ooit wel eens af of Battlefield niet NOG leuker kan worden?

Wel Electronic Arts heeft een nieuwe game gelanceerd, maar het staat wel nog niet volledig op poten. Zoals het vorige PCO zitten ze nog volop in de test-fase.
Om deze game te testen kan je gerust en surfen naar [url=http://www.battlefieldheroes.com ]http://www.battlefieldheroes.com [/url]

Deze game behoud het schieten die men al kent van de echt Battlefield, maar de graphics en speelstijl zijn grappiger/onnozel gemaakt. Ideaal voor mensen zoals mij dus. Bovendien als je hoger in rang gerkaakt kan je je figuurtje aanpassen en verschillende kleding/specialiteiten geven (zoals een TNT-ton wegschotten).
Je kan het beetje vergelijken met de Worms versie van Battlefield, maar dan wel in 3D en First Person Shooter. De systeemvereisten zijn vrij laag en het blijkt een grappig spel te zijn, je moet gewoon eens zoeken bij trailers/movies.

Dit zeggende ben ik momenteel het spel aan het downloaden (ja het is freeware) en ik hoop dat mijn 'snelle' computer het spel kan draaien xD
-> goede afleiding totdat PCO terugkomt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
shevas7
Crew Member
Crew Member
shevas7


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 29-07-09
Woonplaats : bij mijn mama

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 5:14 pm

kga het ook eens proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 5:41 pm

Ik kan het denk ik niet spelen omdat mijn grafische kaart blijkbaar geen pixel shader 2.0 ondersteuning heeft.
De uitleg van het woord 'shade' is dat alles wat er getekend is in het spel in verschillende lagen is getekend om zo een cartoonachtig effect te maken. Hiervoor heb je blijkbaar een nieuwe grafische kaart nodig omdat deze techniek nog maar kort in gebruik is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
shevas7
Crew Member
Crew Member
shevas7


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 29-07-09
Woonplaats : bij mijn mama

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 6:19 pm

ik heb altijd problemen om connectie te maken met de server Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Graviton
Crew Leader
Crew Leader
Graviton


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 30-07-09
Leeftijd : 35

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 6:50 pm

Lvl 9 Royal Gunner en lvl3 Royal Soldier

Geen zin meer om te spelen. Ik ben het al beu.
Terug naar boven Ga naar beneden
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 7:25 pm

@graviton
azo gij speelde dat al Smile
En?
- Is het waard om het te downloaden
- veel lag?
- veel connectieprobs?
- heb je al enemy territory gespeeld?

@shevas
Als ge op Start game-button klikt.

Zeg gedetailleerd wat er gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
Graviton
Crew Leader
Crew Leader
Graviton


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 30-07-09
Leeftijd : 35

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 7:49 pm

Wel waard om te downloaden, maar ik ben het snel beu geraakt.
Connectieprobs is enkel wnr de server aant refreshen zen.

En territory vond ik ni zo leuk, dus ni lang gespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 7:52 pm

Ik vond ET wel nog svaa al had ik immens veel problemen met inloggen op een server. Ik moest keiveel extra packs op het moment zelf downloaden toen ik op de server probeerde binnen te geraken.
Moet je dit ook doen bij battlefiel heroes?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
Graviton
Crew Leader
Crew Leader
Graviton


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 30-07-09
Leeftijd : 35

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 7:54 pm

Nope, enkel in het begin als je het spel opstart, zoals PCO dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptydo jul 30, 2009 8:02 pm

Aah ok, dus ge moet daarna niet meer zelf opzoek naar ne server en extra dingen downloaden, zoals 'eigen wapens' en 'costum maps'?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
Bullet_Rain
Crew Member
Crew Member



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 29-07-09
Leeftijd : 34

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptywo aug 05, 2009 12:06 pm

@gravi: WAT, ET niet leuk vinden?

You hurt me, ik heb da 6 jaar lang intensief gespeeld ofzo Very Happy

@dibardi: ge moest een beetje weten welke servers ge op kon en welke nie. Sommige servers zaten boordevol brol: extra geluidjes, kerstman/grinch costumes, sneeuwballen als granaten en ik kan zo eindeloos doorgaan.

Ge moest gewoon in een clan zitten, etpro-servers bezoeken zonder die brol, en trainen voor de clanwars die je zelf regelde 's avonds ^^. Ik was dan ook de war-arranger, heel mijn vaste pc zit nog vol met clan-namen, IceChat (IRC) en dergelijke

Ik was de rush-engineer, die geen olifant raakte op een meter afstand, maar die er wel altijd voor zorgde dat de dynamiet op de juiste plek lag, dat de landmijnen goed geplaatst waren/ontmijnd werden, enz.

We waren in feite wel een goed team, maar dan waren er nerds die 100% accuracy hadden, en die ook geen leven hadden bijgevolg. Dus vanaf dan waren clanwars minder tof, en zijn we ermee gestopt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptyvr aug 07, 2009 12:40 pm

Ken je nog enkele servers waar je makkelijk zonder veel zever op kan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
Bullet_Rain
Crew Member
Crew Member



Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 29-07-09
Leeftijd : 34

Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Emptyvr aug 07, 2009 12:54 pm

nu niet meer, kspeel niet veel meer Razz.

Maar kzou zeggen: veel ET Pro servers met max 20 spelers op, zitten zonder stomme "addons"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battlefield Heroes, niet normaal! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes, niet normaal!   Battlefield Heroes, niet normaal! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battlefield Heroes, niet normaal!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Shadow Hattrick :: Fun Zone :: Games-
Ga naar: