Shadow Hattrick
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


De officiële site van de SH-crew.
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Proces van Pokémon Crystal Online

Ga naar beneden 
AuteurBericht
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Proces van Pokémon Crystal Online Empty
BerichtOnderwerp: Proces van Pokémon Crystal Online   Proces van Pokémon Crystal Online Emptywo jul 29, 2009 9:29 am

Zoals velen onder jullie al hebben opgemerkt zijn de admins nog volop het spelletje weer tot leven aan het wekken.
Jullie kunnen het proces altijd opvolgen op deze site, maar hij wordt wel niet zo vaak vernieuwd.
klik hier

In normale toestand zouden ze dit patroon moeten volgen:
1.0 - Closed Alpha
1.5 - Open Alpha
2.0 - Closed Beta
2.5 - Open Beta
3.0 - Release Candiate Version (Full with Installer)

Hieruit volgt dat ze momenteel nog aan de closed alpha aan het werken/testen zijn.

Door onder andere heen en weer te corresponderen met lowgie, dev-pall en Y3TI ben ik al het één en ander te weten gekomen, maar mocht deze nog niet publiceren/bekendmaken.
- Er is/komt in de toekomst een verhaal
- Als dat verhaal er is, wordt het echt vertelt, ze hebben zelf teksten ingesproken in een studio
- Nieuwe maps, maar dat kan snel veranderen, omdat ze de oude ook nog hebben
- Full screen mogelijkheid
- Momenteel beschikbaar op PC en in de toekomst willen ze het op de andere systemen ook laten werken
- Verwacht in de toekomst meer crew-gerelateerde spullen, dus niet alleen maar Crew Wars
- Verwacht ook in de verre toekomst enkele MMORPG skills die gaan gebruikt worden om voorwerpen te maken/geld verdienen/...
- Er zijn 3 servers die elk afzonderlijk van elkaar werken (als er één down is kunnen de andere nog blijven draaien): Chat, game & log-in screen.
- Nog enkele dingen waar ik momenteel niet kan opkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
dibardi
Elite member
Elite member
dibardi


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 02-02-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : België

Proces van Pokémon Crystal Online Empty
BerichtOnderwerp: Re: Proces van Pokémon Crystal Online   Proces van Pokémon Crystal Online Emptydo jul 30, 2009 1:24 pm

Ik heb net met iemand gesproken en die beweerde de volgende zaken.
- de accounts van het vorige spel zijn er nog, maar ze weten nog niet of ze het gaan wissen of niet...
- de maps zijn gewist, nu weet ik het met absolute zekerheid
- de vorige server (om de vraag van thierry te beatnwoorden) wordt gebruikt om de huidige elementen in het spel te testen. Nu weten we dus waarom ze de oude server dan ook gewist/ niet geopend hebben/gehouden hebben.

EDIT:
Maps zijn klaar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://shadowhattrick.actieforum.com
 
Proces van Pokémon Crystal Online
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon Online
» Pokemon Destiny Online

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Shadow Hattrick :: Pokémon Crystal Online :: Mededelingen-
Ga naar: